.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت همگرا سبب افزایش ضریب پاسخگویی می شود
استاندار مازندران، مدیریت همگرا را سبب افزایش ضریب پاسخگویی و ارتقای رضایتمندی مردم دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان مازندران با بیان اینکه هرچه هوشمندانه تر در صحنه باشیم می توانیم با امتیاز متفاوت ایفای نقش داشته باشیم و این وجه تمایز مرزبانی با دیگر عرصه ها است افزود: با قدرت ایمان، تشخیص، ظرفیت پایش و استفاده از سامانه های پیشرفته توانسته ایم مرزهای ایمن داشته باشیم و باید از نیروهای مرزبانی تقدیر و تشکر کنیم.

استاندار مازندران با تقدیر از فرمانده سابق مرزبانی مازندران، با اشاره به اینکه نیروهای نظامی، امنیتی استان مازندران یکدل و یکپارچه هستند افزود: وقتی کشورها به سمت مردمسالاری حرکت می کنند مسیر بلوغ و شکوفایی فراهم و سبب تغییر مطالبات مردمی می شود.

وی افزود: باید شرایط و زمینه ها به گونه ای فراهم شود تا به مطالبات پاسخ دهیم و برای این منظور به نظام و مدیریت همگرا نیاز داریم تا ضریب پاسخگویی را افزایش دهیم.

اسلامی تصریح کرد: اقدام به موقع و هماهنگ سبب جلب رضایت مردمی می شود و برای ارتقای ضریب امنیت اجتماعی کمک می کند.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم استان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: مازندران شهدای زیادی تقدیم کرده و یاد و خاطره شهدا همواره در استان زنده است و همه برای سرنوشت خود احساس مسئولیت دارند.

استاندار مازندران به مشارکت بالای ۹۰ درصدی مردم در انتخابات اشاره و اضافه کرد و گفت: باید برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش و کوشش کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.